Najboljše na vsakem koraku

Poslovni sistem Mercator


S pomočjo 15 tisoč uporabnikov in njihovih posnetkov smo skupaj soustvarili novi TV oglas Najboljše na vsakem koraku.

Pristop in Renderspace sta oktobra z Mercatorjem lansirala kampanjo Najboljše na vsakem koraku. Strategija je bila zasnovana na odpiranju in približevanju blagovne znamke Mercator uporabnikom. Uporabnike smo preko natečaja povabili k soustvarjanju novega TV oglasa in v manj kot treh tednih je v pogovoru z blagovno znamko sodelovalo več kot 15.000 ljudi, ki so prispevali 229 posnetkov in jih tudi preko socialnih omrežij delili s prijatelji. Integrirana kampanja je bila zasnovana v dveh fazah – v aktivacijski smo uporabnike seznanjali z natečajem, jih vabili k sodelovanju in zbirali njihove posnetke, drugi del kampanje pa se je začel s premierno predstavitvijo TV oglasa, ki je nastal v sodelovanju z uporabniki, sočasno na programih nacionalne televizije in Pro Plusa. Kampanjo so tako sestavljali interaktivna platforma za zbiranje prispevkov uporabnikov (medsebojno povezane spletna stran, stran na Facebooku in mobilna aplikacija), TV oglas, giganti, spletni oglasi, radijski oglas, pogovori prek socialnih omrežij, oglasi na avtobusih in v kinu ter izdatna podpora marketinškega in digitalnega komuniciranja ter, seveda, izpostavitev v trgovinah. V kampanjo pa so bili od vsega začetka prek različnih orodij internega komuniciranja vključeni tudi zaposleni v Mercatorju.