Vesolje veselja – SiOL-ov dogodek za medije

Telekom Slovenije


Osrednje trženjsko orodje SiOLove jesenske akcije pospeševanja prodaje Vesolje veselja, je bil dogodek – koncert svetovno znanih glasbenih skupin (Gorilazz Sound System in Joss Stone), ki smo ga pripravili na neklasični lokaciji in je privabil izjemno šte

Glavni namen dogodka je bil predstaviti novosti v ponudbi SiOL-a, jesensko prodajno akcijo ter sam festival Vesolje Veselja 2009. Namesto klasične novinarske konference smo želeli predstavnikom relevantnih medijev pripraviti edinstven dogodek z izkustvom – v maniri celotne kampanje. Zato smo dogodek pozicionirali na strehi Telekomove stavbe, ki je nudila razgled na prizorišče Festivala, ki je bil v pripravah, kar je potenciralo izkustvo, hkrati pa predstavitvi kampanje dajalo pridih ekskluzivnosti. V vsebino smo prodajnim novostim dodali govorce, neposredno povezane s kampanjo (voditelje festivala, sponzorirane športnike), kar je vsebinskemu delu dogodka dajalo dodatno težo in širilo polje komuniciranja.