Vichy Aqualia Thermal

L'Oreal Slovenija


Aqualia Thermale je leta 2008 predstavljala vodilno franšizo znamke Vichy. Blagovno znamko in njene konkurenčne prednosti smo ciljnim skupinam želeli približati z aktivnim vključevanjem v spodaj navedene procese.

V sodelovanju z medijskim partnerjem Gloss smo zasnovali fotografski natečaj in ga tematsko opredelili z vodilom »voda je zrcalo lepe kože«, ter ga tako skozi izkustvo potrošnikov in njihovo umetniško izraznostjo povezali z značilnostmi linije Aqualia Thermal. Iskali smo fotografije, ki bi najbolje upodobile vodo v vseh svojih pojavnih oblikah kot ključni element v skrbi za lepo kožo.

Prejete fotografije smo objavili na Vichyjevi spletni strani, kjer so obiskovalci zanje lahko glasovali. Med 250 fotografijami smo izbrali 10 najbolje ocenjenih izdelkov in jih nato tudi razstavili. Razstavo »Aqualia vodni portreti« smo pozicionirali v netipično okolje, v naravo, v neposredno bližino vode, hkrati pa nekam, kjer je bil doseg ciljnih skupin v času trajanja razstave najbolj optimalen, v Tivolsko Čolnarno. Nadgradnja lepotne blagovne znamke z umetniškim pridihom je razširila naš komunikacijski poligon ter poglobila obstoječe kanale komunikacije z vpeljavo nestandardnih oblik ter s tem poglobila odnos z končnimi uporabniki, katerim je bila omogočena izraznost v obliki umetniške ekspresije, sporočilnosti.