Maxim, petnajsta obletnica blagovne znamke

Ljubljanske mlekarne


Maxim, visoko kakovostna blagovna znamka Ljubljanskih mlekarn, je praznovala petnajsto obletnico, ki smo jo zasnovali nekoliko drugače. Ključni ciljni so bili razširiti primarno ciljno skupino, poudarjati funkcionalne konkurenčne prednosti blagovne znamke

Pomemben del komunikacijske strategije je bil ekskluzivni dogodek, urbana zabava, kjer je Knjiga užitkov doživela premierno predstavitev in kjer smo v ospredje postavili draženje čutov in nudenje užitkov. Koncept smo nadgradili z vizualno, glasbeno in gurmansko fascinacijo, ki je rezultirala v harmonizaciji elementov mode, glasbe in okusa. Knjigo je ob čarobnih zvokih pianista Maksima Mrvice na pot pospremila voditeljica Vesna Milek. Maksim je soimenjak blagovne znamke, ki je nedvoumno izražal osebnost le-te, njegov nastop pa je slušno in vizualno zaokrožil hedonistično izkušnjo dogodka.

Dogodka so se udeležili najpomembnejši poslovni partnerji, ki so v zahvalo za dolgoročno uspešno sodelovanje prejeli dotično knjigo, mnenjski voditelji s področja mode, kulture in glasbe, izbrani predstavniki interne javnosti, izbrani potrošniki in mediji. Izpolnjeni zastavljeni cilji in pozitivni rezultati so odsevali skozi pričevanja predstavnikov ciljnih javnosti.