Vesolje Veselja Telekom Slovenije

Telekom Slovenije


Septembra 2009, ob pričetku šolskega leta, je podjetje Telekom Slovenije, pred svojo poslovno stavbo na atraktivni lokaciji v središču Ljubljane, priredil enega največjih brezplačnih, zunanjih koncertnih spektaklov v Sloveniji, ki ga je obiskalo približno

Integrirana komunikacijska akcija, imenovana Vesolje veselja 2009, naj bi privabila predvsem mlade, željne zabave, družine in medije, in jih informirala o ultimativni SIOL ponudbi ter jim postregla s kompleksnim koncertnim doživetjem, na katerem so imeli priložnost videti in slišati mnoštvo atraktivnih slovenskih bendov ter svetovno znano virtualno glasbeno skupino Gorillaz Sound System.

V 65 realizacijskih dneh je ustvarjalna ekipa skreirala in realizirala popolno mešanico raznolikih komunikacijskih orodij (splet, oglaševanje, odnosi z javnostmi in dogodek), s katerimi je javnosti obveščala in jim približala aktualno ponudbo, ki je doživela vrhunec v enkratnem uličnem doživetju.

O uspehu glasbenega dogodka in spremljevalne komunikacijske kampanje pričajo presežne številke: 19.000 ogledov dogodka preko interneta, 132.000 ogledov spletnega mesta vesolje veselja, 12.000 novih SIOL naročnikov, kar je 50% presežek ciljev, zastavljenih pred pričetkom samega projekta.