Rimaj z Zlatkom!


S pomočjo priljubljenega slovenskega raperja Zlatka smo uspeli za blagovno znamko Nove KBM za mlade Sveta vladar uporabnike neposredno vključiti v komunikacijo blagovne znamke in ustvariti emocionalne vezi z znamko ter dvigniti njeno prepoznavnost.

Poseben izziv komunikacije bank z mladimi je dejstvo, da mladih bančna ponudba ne zanima in informacij o bančni ponudbi ne iščejo samoiniciativno. Zato smo se odločili, da jih vpletemo v zabavno in ustvarjalno izkušnjo z blagovno znamko. S pomočjo Zlatka smo želeli mlade spodbuditi, da na glas razmislijo, kaj zanje pomeni »več od lajfa« in prek Facebook aplikacije skupaj z njim ustvarjajo glasbeni hit Več od lajfa. Zlatko je napisal refren in 2 vrstici za vsako kitico novega hita, uporabniki pa so s svojimi rimami in idejami nadaljevali nastavljeno besedilo. V petih tednih smo uspeli privabiti več kot 2.500 uporabnikov aplikacije in novih Facebook oboževalcev. Prvi dan po objavi glasbenega videa na YouTubeu smo dosegli več kot 25.000 poslušanj in 400 lajkov, skupni hit Zlatka in uporabnikov pa je postal tudi popevka tedna na Valu 202.