V Ljubljano prihajajo visoki gostje

KD Življenje


Življenjska zavarovalnica KD Življenje je v letu 2008 sklenila dolgoročno strateško sponzorsko sodelovanje z Živalskim vrtom Ljubljana.

Ob pričetku sodelovanja smo zasnovali in izvedli komunikacijski projekt "V Ljubljano prihajajo visoki gostje", katerega namen je bil širšo javnost obvestiti o pričetku sodelovanja med zavarovalnico KD Življenje in Živalskim vrtom. Ob pričetku sodelovanja je ljubljanski živalski vrt dobil tri nove žirafe, kar smo na humoren in dvoumen način komunicirali prek nosilnega slogana projekta - V Ljubljano prihajajo visoki gostje! Pričetek partnerskega sodelovanja med KD Življenje in Živalskim vrtom smo podprli s spletom celovitih komunikacijskih aktivnosti (odnosi z javnostmi, VIP dogodek za medije, komuniciranje z zaposlenimi, obvestilne table, oglaševanje, nagradna igra ...). Projekt je bil leta 2009 nagrajen z nagrado Prizma, ki jo podeljuje Slovensko društvo za odnose z javnostmi, in sicer za prepoznavnost, učinkovitost in kreativnost.