Poskitlaj prijatelja

Wrigley


Za mlade potrošnike v Sloveniji, Bosni in Hercegovini ter Srbiji smo zasnovali zabavne komunikacijske rešitve v digitalnih medijih.

S čimer smo nadgradili globalno Skittles komunikacijo, ki je temeljila na TV oglasu z bizarnimi situacijami, v katerih je najrazpoznavnejši element mavrica, ki se ob dotiku spremeni v bonbone Skittles. Prvega aprila, torej na dan norcev, smo na dveh ključnih slovenskih portalih objavili mavrično vremensko napoved, nato lansirali Facebook profil z aplikacijo "Poskitlaj prijatelja", ki je fotografije prijateljev spreminjala v bonbonaste fotografije, ter mobilno aplikacijo Capture the rainbow, ki je ob fotografiranju omogočala mavrične vzorčke (fotografirani prijatelj je na primer dobil zabaven mavrični sij). Rezultati kampanje so bili odlični. Več kot 800.000 različnih uporabnikov je videlo kakršnokoli Skittles komunikacijo. Več kot 27.000 uporabnikov je uporabilo FB aplikacijo "Poskitlaj prijatelja" in več kot 30.000 uporabnikov je v prvem mesecu obiskalo Skittles FB fan page. Poslanih je bilo 3.300 kratkih sporočil za download mobilne aplikacije. Še naprej aktivno skrbimo za pojavnost znamke v digitalnih medijih, opisanim aplikacijam je sledila nova - Facebook aplikacija Lifetrip.