'#zasoliraj'

Pivovarna Laško Union, Sola


Za znamko pijač Sola smo ustvarili kampanjo, ki mlade nagovarja k odločnemu premagovanju ovir in preseganju lastnih zadržkov.

V današnjem hitrem svetu so tudi mladi soočeni z veliko izzivi in tako sta vztrajnost in osredotočenost še posebej pomembni. In ker smo pri doseganju zastavljenih ciljev sami sebi največja ovira, saj nas hitro zagrabijo naši strahovi, zadržki in dvomi, je Sola, ena najbolj priljubljenih znamk osvežilnih brezalkoholnih pijač, ustvarila novo komunikacijsko platformo zasoliraj, s katero želi spodbuditi k odločnemu prvemu koraku in trajnemu zaupanju vase. Zato smo preko TV-ja, BB, tiskanih in digi oglasov, POS izpostavitev, aktivacije sponzorstev in komunikacije na družabnih omrežjih hrabrili mlade naj se otresejo treme in zasolirajo kot znajo le oni. In to ne glede na to, ali gre za zmenek, šport ali avdicijo za rock band.