Odkar je življenje

Pivovarna Laško Union


Unionova oglaševalska kampanja, ki je leta 2016 na svež način oživila znamenita slovenska junaka Kralja Matjaža in Povodnega moža, se letos nadaljuje z impozantno uprizoritvijo ene najbolj znamenitih slovenskih ljubezenskih zgodb.

Sebastjan Kopar, manager blagovne skupine Union, meni, da nadaljevanje kampanje učinkovito utrjuje krovno sporočilo blagovne znamke »Živjo, življenje!«, saj hkrati poudari korenine Uniona kot tudi njegovo vizijo za prihodnost, kjer bo pristno druženje vse bolj pomembno. Snovalec in kreativni direktor kampanje Aljoša Bagola iz agencije Pristop pa dodaja, da je slikovit in čustven oris znane ljubezenske zgodbe v oglasu zgolj osnova za njegovo ključno sporočilo: »Kar koli nam življenje postreže, je to bodisi lepše slaviti bodisi lažje premagati s prijatelji. Slednje pa ne pomeni obsedeti za šankom, pač pa iti z življenjem naprej.« Kampanja je sestavljena iz televizijskih oglasov, radijskega, zunanjega in digitalnega oglaševanja, tik pred poletjem pa bo lansirana še inovativna aplikacija Re:Union, ki bo spodbujala in nagrajevala pristno druženje med prijatelji.