Obrnite življenje na modro

Telekom Slovenije


Zakaj bi bila zima vedno samo bela, če je lahko ... modra? Telekom Slovenije predstavlja svojo ponudbo za zimske mesece na novi, modro obarvani komunikacijski platformi.

S kampanjo »Obrnite življenje na modro« vstopamo v zimo z drugačnimi koraki kot se sicer za praznično oglaševalsko obdobje »spodobi«. V oglaševalskem svetu zimo in praznični čas običajno prikazujemo skozi idealizirane podobe beline in spokojnosti. Vse to seveda do neke mere drži in vsi sanjarimo o tem. Po drugi strani pa je to tudi obdobje stresa, gneče, prenatrpanih urnikov. Zato smo pri snovanju kampanje na zimo pogledali z drugega zornega kota. »Modra zima«, kot del nove komunikacijske platforme, je odgovor na vse nevšečnosti klasične bele zime, saj s pomočjo storitev Telekoma Slovenije prinaša enostavne rešitve, ki nam jo naredijo prijetno in udobno. Osrednje sporočilo akcije je v celoti zajeto v krovnem televizijskem oglasu, ponudba pa bo predstavljena tudi na zunanjih oglasnih površinah, na spletu in drugih »modro« izbranih medijih.