Sveta vladar in zlatko.ribica

Nova KBM


Za blagovno znamko Sveta vladar Nove KBM se skrivajo številni kreativni pristopi, ki so mladim v svetu financ vedno znova dokazovali, da je nezanimiv in preresen svet bančništva lahko tudi zanimiv, interaktiven in unikaten.

Kako smo se kampanje lotili tokrat? Najprej smo mlade poiskali tam, kjer se v tem hipu najbolj zadržujejo. Na Snapchatu. Nato smo priljubljenega ambasadorja znamke Zlatka prelevili v Zlatko ribico, ki jim bo izpolnjeval želje. Tako za "nujne" in kul stvari ob koncu šole ne rabijo več težiti "tastarim", ampak lahko žicajo njega.

V štirih vladarskih izzivih se mladi s kreativnimi snapi potegujejo za 300€ na svoji prvi bančni kartici. Ker pa dejavnost mladih na Snapchatu nikoli ne spi, se lahko v manjših dnevnih izzivih potegujejo tudi za vladarske praktične nagrade.

Zlatko ribica pa je izpolnil željo tudi nam, saj odziv mladih presega vsa pričakovanja. Že več kot 5000 jih dnevno spremlja Snapchat profil zlatko.ribica in v kampanji z več tisoč poslanimi snapi tudi aktivno sodeluje. Tako učinkovito izkorišča družbeno omrežje, ki med t.i. "Milenijci" vsak dan podira nove rekorde.