Izpolnjene obljube nas zbližujejo

Zavarovalnica Triglav


Se še spomnite prikupne deklice z violino, ki je v zadnjem korporativnem oglasu Skupine Triglav s svojo zgodbo sporočala Vse bo v redu?

Po treh letih je Skupina Triglav, skupaj z agencijo Pristop, ustvarila novo korporativno kampanjo, s katero bo prisotna na vseh trgih regije, znotraj katerih deluje. Nova komunikacijska kampanja temelji na izpostavljanju ene ključnih, a doslej manj komuniciranih konkurenčnih prednosti Skupine Triglavizpolnjevanju pričakovanj in držanju obljub.

Izpostavljanje zaupanja kot vrednote v odnosu med zavarovalnico in strankami je na trgu še sorazmerno nepopisan list papirja. Čeprav je v primerjavi z nekaterimi drugimi vrednotami (varnost, bližina) težje dokazljiva, predstavlja priložnost za ustvarjanje edinstvene pozicije Skupine Triglav, v kateri je bilo izpolnjevanje zavez že do zdaj eden od temeljev poslovnega uspeha.

Sporočilo korporativne kampanje Izpolnjene obljube nas zbližujejo, podpisano s tradicijo Že 115 let, v ospredje postavlja toplino in večnost odnosov, ki temeljijo na iskrenosti in spoštovanju danih obljub. Skozi osebno zgodbo kampanja sporočilo na enostaven in jasen način približuje posamezniku in mu pomaga razumeti, kako mu lahko Skupina Triglav stoji ob strani v določeni življenjski situaciji. Enako kot je v zasebnem življenju cilj ohraniti iskrene odnose z najpomembnejšimi ljudmi čim dlje, je tudi na poslovnem področju cilj Skupine Triglav zgraditi dolgoročne odnose s strankami. Ravno zato je treba spoštovati obljube, ki jih damo, in hkrati razumeti specifične razmere, v kateri je vsak od naših zavarovancev. Različne življenjske situacije namreč od nas zahtevajo iskanje različnih rešitev.