Itak 2010

Mobitel


Mobitelova znamka ITAK segmentu mladih od 15 do 30 let, ki je cenovno bolj občutljiv, nudi posebno ponudbo.

Paket ITAK, ki je bil trgu predstavljen leta 2006, namreč vključuje ugodne tarife pogovorov, nižjo naročnino, napredne mobilne storitve ter ponudbo mobilnih aparatov po nižjih cenah. V obdobju od svojega lansiranja se je znamka ITAK med mladim uspešno pozicionirala kot nekaj mladostnega in trendovskega. Dobri prodajni rezultati in vključenost uporabnikov v aktivnosti znamke v letu 2009 so upravičili nadaljevanje vzpostavljene dolgoročne marketinške platforme, ki temelji na konceptu uporabniške vpletenosti, tudi v letu 2010. S ciljem povečati število ITAK naročnikov, krepiti ITAK kot trendi, kreativno in inovativno znamko pri mladih ter nadalje razvijati kreativne platforme, ki temeljijo na dialogu, smo se projekta lotili »Na veliko«. Televizijski oglas je postal osnova za platformo, ki je posredovala veliko sporočilo: »Na veliko ne živiš z veliko denarja, ampak z veliko domiselnosti, kreativnosti, samozavesti in prijateljev«. Živo izkušnjo blagovne znamke preko glasbenega koncertnega spektakla skupine The Killers iz leta 2009 smo nadgradili in razgradili v serijo treh ekskluzivnih žanrsko obarvanih koncertov Florence and The Machine, Gossip in Plan B, s čimer smo zagotovili celoletno interakcijo uporabnikov z znamko; pričakovanje pred koncerti smo dvigovali s tematskimi predkoncertnimi zabavami, ki smo jih pripravljali skupaj z Nokio. Najbolj nore ITAK Partyje pa so z našo pomočjo organizirali ITAKovci sami. Izkušnjo ITAK zabave smo uporabnikom približali prek pestrega nabora mobilnih aplikacij, ki so jim pomagale k bolj odgovornemu, a nič manj zabavnemu žuriranju - PijemOdgovorno.Itak, Pecam.Itak in Zažigam.Itak. V družbenim omrežjih, s poudarkom na Facebooku, smo nadgradili že v osnovni eno najbolj uspešnih slovenskih Facebook aplikacijNaredi Svoj Band 2, s katero je 217.000 ITAKovcev ustvarilo prek 480.000 glasbenih skupin. ITAK je moč znamke v prvi polovici leta 2010 okrepil na vseh segmentih: izbira, uporaba, zadovoljstvo in zvestoba. Koncertne spektakle je obiskalo prek 5.000 obiskovalcev, na Facebook strani smo do decembra 2010 pridobili 40.000 fanov.