Ne objavi, kar te lahko gnjavi

Telekom Slovenije


Za Telekomovo blagovno znamko Itak smo pripravili oglaševalsko akcijo, ki ozavešča mlade o vplivu nepremišljenega nastopa na družbenih omrežjih.

Itak tokrat v središče svojega poslanstva za izboljšanje medvrstniške komunikacije postavlja nastop mladih na družbenih omrežjih. Pod sloganom Ne objavi, kar te lahko gnjavi bodo tako potekale aktivnosti za ozaveščanje o nevarnostih in priložnostih na družbenih omrežjih. Raziskave namreč kažejo, da nepremišljen nastop na družbenih omrežjih na dolgi rok lahko prinaša negativne posledice tako v zasebnem življenju kot v kariernem razvoju. Itak in Moč besed zato mlade usmerjata k iskanju pravega ravnovesja med kakovostnim komuniciranjem in deljenjem neprimernih informacij o sebi in drugih na družbenih omrežjih.
Elementi akcije: tv-oglasi, zunanje oglaševanje, spletni oglasi, družbena omrežja, dogodki.