2ndSkin oblikovalski natečaj

G3 Spirits


Za naročnika G3 Spirits smo ustvarili oblikovalski natečaj 2ndSkin, kjer smo mlade slovenske oblikovalce pozvali k oddaji kreativne zasnove etikete, ki bo krasila 10.000 steklenic slavnega zeliščnega likerja.

Z oblikovalskim natečajem 2ndSkin smo mladim oblikovalcem omogočili izjemno priložnost, da izkažejo svoj kreativni navdih in prepričajo žirijo, da je prav njihovo delo tisto, ki naj krasi omejeno serijo steklenic kultne grenčice. Na lovu za novo kreativno rešitvijo je sodelovalo izjemno število mladih oblikovalcev, ki so ustvarili navdihujoče rešitve za priložnostno etiketo. Strokovna žirija v zasedbi Anžeta Herbsta, Tjaše Kokalj, Saša Radovića in Aljoše Bagole je izmed vseh prejetih del za zmagovalca izbrala študenta arhitekture, Domna Kalina, ki je postal prvi Slovenec, ki je preoblekel steklenico najbolj znanega zeliščnega likerja na svetu.

Zmagovalec je poleg medijske prepoznavnosti in denarne nagrade 1.000 eurov, skupaj z drugo in tretje uvrščenim odšel na ogled tovarne znane grenčice ter obiskal Berlin, evropsko prestolnico nočnega življenja. Omejena serija 10.000 steklenic je od velikonočnih praznikov naprej že na prodajnih policah v osveženi podobi za vse ljubitelje kultnega zeliščnega likerja.