Brezskrbni

Telekom Slovenije


Ob lansiranju novega paketa Modri (t.i. 4play/četverček - združitev mobilnih in fiksnih storitev v enem paketu), ki uporabniku ponuja večjo brezskrbnost pri uporabi telekomunikacijskih storitev, smo za Telekom Slovenije pripravili kampanjo Brezskrbni.

V ospredje komunikacijske zgodbe smo postavili ljudi, ki se soočajo z najrazličnejšimi skrbmi (od počene gume do prevrnjenega kanuja in živčnosti tik pred poroko) ter se za pomoč obrnejo – h komu drugemu kot – k svoji mami ali partnerki, ki je vedno pripravljena pomagati. Ključno sporočilo kampanje: Ne morete biti vedno brezskrbni, lahko pa ste brezskrbni s paketom Modri, ki povezuje v vseh situacijah.
Poleg paketa Modri s kampanjo predstavimo tudi akcijski mobilni paket EU brezskrbni, ki uporabniku omogoča mobilno brezskrbnost tako doma kot v tujini.
Elementi kampanje Brezskrbni: TV-oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani, radijski in spletni oglasi, prilagojeno spletno mesto.