Cockta Black Tonic

Atlantic Grupa


Cockta z novim okusom Black Tonic ponovno potrjuje, da je zares ustvarjena drugačna.

Legendarni recepturi Cockte so dodali biter okus tonika, s čimer je blagovna znamka dobila nov unikatni karakter, ki je izkušen, samozavesten in seksi, čemur je dokaz tudi nova minimalistična črna steklenička.

Z novo komunikacijsko zgodbo smo v ospredje postavili Black Tonic gentlemana, ki ima prav takšne značilnosti kot nov okus. Z njim smo posneli TV oglas, ki se prikazuje v Sloveniji, Srbiji, Črni Gori, Makedoniji, Bosni in Hercegovini ter na Hrvaškem, njemu in njegovim kolegom pa smo se približali z embalažo (dizajn by Point Bleu), okusom, ki se odlično meša z alkoholnimi napitki ter z elementom kampanje Tips&Tricks, kjer podajamo nasvete obnašanja pravega moškega ter zapovedi življenjskega sloga. Med elementi kampanje so tudi poseben landing page namenjen Black Tonicu, promocije na prodajnem mestu, OOH, TV oglasi ter posebna knjižica, ki vsebuje Tips&Tricks ter recepte za koktejle.