Dokazano boljše mleko Mlekarne Celeia

Mlekarna Celeia


Za Mlekarno Celeia smo v letu 2014 ustvarili kampanjo »V življenju je vredno pustiti sledi«, v okviru katere smo sprva lansirali Mlečno cesto s predstavitvijo njihovih dobaviteljev ...

... in nato Mlekarno Celeia predstavili kot prvo slovensko mlekarno, ki je svojim potrošnikom omogočila sledenje izvoru mleka v njihovih mlečnih izdelkih - s pomočjo mobilne aplikacije Izvor in na Mlečni cesti.

V letu 2015 smo kampanjo vsebinsko nadgradili in potrošnikom predstavili dejstvo, da so mlečni izdelki Zelene Doline narejeni iz dokazano bolj kakovostnega mleka. Ustvarili smo znak »dokazano boljše mleko«, ki se vključuje v vso komunikacijo in s TV oglasom začeli graditi zavedanje o boljši kakovosti mleka. A ker gre za trditev, ki je veliko potrošnikov ne razume dobro, smo aprila na spletni strani Mlečna cesta lansirali tudi kviz Izziv kakovosti. Ta nam je omogočil, da smo preko izobraževalnih, a hkrati zanimivih vsebin, ki so bile podkrepljene z nagradno aktivacijo, potrošnikom predstavili ozadje kakovosti mleka in posredno gradili zavedanje o pomenu kakovosti mleka in mlečnih izdelkov, ki jih uživajo. Izziv kakovosti je razporejen v več korakov v časovnem obdobju enega meseca in tako dlje časa vzdržuje zanimanje uporabnikov. Celotna kampanja je podprta z oglaševanjem, odnosi z javnostmi, aktivnostmi na družbenih omrežjih.