Si sramt?

Autocommerce


Kampanja Si sramt? na inovativen način odgovarja na dva izziva: najti prodajalce nove generacije, prodajalce, ki živijo med nami, so aktivni na družabnih omrežjih in imajo obsežno socialno mrežo, ter naznaniti prihod in lansiranje novega smarta brez upora

Pred serijo izzivov smo zato postavili tudi kandidate za delovno mesto ter preverjali, če imajo pravi karakter za smart prodajalca. Želeli smo pritegniti pozornost najbolj zabavnih, iznajdljivih in veščih kandidatov, zato smo pripravili nekoliko šifriran zaposlitveni oglas. Izmed 790 prijav smo izbrali najbolj smart kandidate. Nato smo pričeli s pravimi preizkusi.

Prvi je bil izziv Dvacelasedem, naloga kandidatov pa je bila poiskati najmanjši parkirni prostor za smarta in svoje meritve deliti preko socialnih omrežij z uporabo oznake #sismart. Temu je sledil izziv Naj prodajalec, pri katerem je vsakemu izbranemu kandidatu bil dodeljen nenavaden izdelek, ki ga je bilo potrebno spretno izpostaviti ter prodati po čim višji ceni. V finalnem izzivu smo zadnje 4 kandidate peljali na poligon v Logatec, kjer so morali dokazati, da so iz pravega testa za smart prodajalca.