Živim lajf / Teden skozi Zlatkove oči

Nova KBM


Z namenom učinkovito doseči in aktivirati mlade, ki jih bančni produkti ne zanimajo, je Sveta vladar Nove KBM ponovno ubral edinstven pristop.

Tokrat gre za pionirski komunikacijski format, in sicer prenos zasebnega življenja posameznika v živo, s pomočjo Googlovih očal, ki jih je v kampanji nosil najpopularnejši slovenski raper in ambasador znamke Sveta vladar Zlatan Čordić - Zlatko.Tako so njegove oči za en teden postale oči vseh oboževalcev, ki so se Zlatku na njegovih vsakodnevnih poteh in dogodivščinah pridružili v živo prek strani zivimlajf.svetavladar.si, kjer so jih čakale tudi nagradne igre in akcijska ponudba bančnih produktov. Zlatko je na zabaven način prepletal svoje življenje, promocijo nove plošče "Živim lajf" ter spontano uporabo in promocijo bančnih produktov za mlade, kampanja pa je z inovativnim tehnološkim pristopom uporabnikom ponudila povsem novo interaktivno izkušnjo nadgrajene resničnosti, ki je povzročila nesluten preplet medijev in "real time" interakcij med mladimi in Zlatkom, hkrati pa na nevsiljiv, a jasen način mladim približevala bančne vsebine.