Iz sadja z največ sonca

Fructal


Fructal se v regiji predstavlja z novo kampanjo z glavnim sporočilom »Iz sadja z največ sonca«.

Gre za doslej največji regijski projekt Fructala, s katerim želi še dodatno krepiti svojo pozicijo in vlagati v nadaljnji razvoj podjetja v Sloveniji in celotni regiji.
Fructal v svojem genskem zapisu nosi sodelovanje z naravo, s potrošniki in z dobavitelji. Mogočno drevo iz njegovega logotipa je sinonim za neizpodbitno kakovost in za nešteto svetlih trenutkov, ko smo z njihovimi sokovi nazdravili skoraj neopaznim, a čudovitim stvarem v življenju. Najboljši sok pa lahko nastane samo iz najboljših sestavnih, torej iz sadja z največ sonca.
Kot ključno vodilo pri načrtovanju komunikacijske strategije sokov sta služili drugačnost in emocionalnost, saj obe vrednoti ohranjata bistvo znamke Fructal in jo z izdelki vrhunske kakovosti pozicionirata kot vodilno med ponudniki sokov v regiji.
Kampanja prepleta TV spot, OOH, tiskane oglase, POS materiale in degustacije na prodajnem mestu.