Poslovne strategije - FMCG


Za FMCG podjetje smo opredelili priložnosti za razširitev vrednostne verige in primerne prevzemne tarče.

Velikemu regijskemu FMCG podjetju z več kot 100 mio. EUR letnih prihodkov je zaradi krize in velike konkurence mednarodnih korporacij tržni delež stagniral. Zaradi presežka denarnih sredstev so lastniki iskali priložnosti za širitev poslovanja.

Podjetje je iskalo nasvet, katera so najprimernejša podjetja za prevzem iz iste ali sorodne panoge oziroma vrednostne verige.

Za naročnika smo opredelili primerne smeri širitve poslovanja podjetja:

  • Pregledali smo vrednostno verigo v regiji.
  • Na podlagi poglobljene analize smo opredelili, da so za širitev poslovanja najprimernejši večji distributerji enakih ali sorodnih blagovnih skupin iz obstoječega portfelja FMCG podjetja.
  • Opredelili smo primerne prevzemne tarče in ovrednotili sinergijske učinke prevzema.