Spletna kampanja Vaillant

Vailant d.o.o.


Prisotnost na spletu, zgolj s spletno stranjo, že nekaj časa ni dovolj. Kupec pred samim nakupom išče vse več informacij, na kar se je potrebno prilagoditi. Podjetju Vaillant smo z izdelavo pristajalne spletne strani in z oglaševanjem nadgradili nakupni p

V kampanji smo združili optimalne kanale oglaševanja, prodajno usmerjene oglase in pristajalno stran. Pristajalna stran izberi-toplotno-crpalko.si z razumljivo predstavitvijo produktov (različne toplotne črpalke), z dodatnimi informacijami ter s privlačno podobo učinkovito pripelje obiskovalca/potencialnega kupca skozi proces ustvarjanja kakovostnega stika. Priprava medijske strategije je temeljila na rezultatih različnih raziskav, pregledu oglaševanja na področju toplotnih črpalk ter dosedanjih izkušenj in znanja. Glede na vse zbrane informacije in na omejen znesek zakupa smo oglaševanje na različnih kanalih razdelili glede na čas ter intenziteto. MP je vključeval oglaševanje na iskalniku Google, prikaznem omrežju Google ter Facebooku, pri čemer se je znesek zakupa alociral glede na rezultate. V prvem mesecu dni po objavi pristajalne strani in začetku oglaševanja je bilo oddanih kar 37 povpraševanj.