Zapriseženi - Sveta vladar

Nova KBM


Znamka Sveta vladar Nove KBM se je maja predstavila v novi celostni podobi, katero je podprla celostna kampanja Zapriseženi, ki je v produktnem delu izpostavljala dva super produkta, še posebej zanimiva za mlade, in sicer predplačniško kartico Visa in Mon

V prvi fazi, ki je bila namenjena vzbujanju pozornosti, smo skupaj z Zlatkom, Filipom Flisarjem in Ulo Furlan posneli prvi »little world« video v Sloveniji, ki je mlade pozval, naj ob dopisu #svetavladar delijo svojo zaprisego in tako osvojijo majčko z lastno zaprisego. V drugi fazi pa smo zgodbo usmerili na potencialne uporabnike paketov Skul in Indeks, Filip je zaprisegel predplačniški Visi, Zlatko pa Moneti. Izkoristili smo tudi digitalni trend med mladimi in na prenovljeni spletni strani svetavladar.si lansirali vladarski kviz \\\\"Čemu si zaprisežen ti\\\\". V času prevladujočega pesimizma, smo mlade želeli spodbuditi, naj zaprisežejo svetu, kot ga sami želijo, svetu, ki jih izpopolnjuje, navdihuje in navdušuje.