SiOL Pokal

Telekom Slovenije


SiOL pokal predstavlja komunikacijsko platformo v obliki turnirjev malega nogometa, ki naročniku pomaga pri komunikaciji s širšo ciljno skupino. Skozi aktivnosti je poskrbljeno za družinsko sobivanje z blagovno znamko in pomoč socialno ogroženim.

SiOL Pokal je bil zasnovan kot neponovljiv koncept, ki zbližuje navdušence rekreacije in zabave, ter njihove družine, prijatelje, navijače in znance v sproščenem, a aktivnem preživljanju prostega časa. Do ljudi je pristopil v njihovem lokalnem okolju in jim dal priložnost, da sodelujejo v pozitivni zgodbi, preko katere smo z njimi celostno komunicirali in jih vključili v razvoj ter doživljanje blagovne znamke na nacionalnem nivoju. Privabil je nogometne navdušence in ljubitelje sodobnih tehnologij, ki so v gospodinjstvu pogosto tudi odločevalci za nakup IKT storitev. Z njimi smo komunicirali preko uradne spletne strani SiOL Pokala in družbenih omrežij (Facebook, Twitter …). Pri projektu sta veliko vlogo igrala tud Marinko Galič in Sašo Udovič, športna ambasadorja projekta.

Pokal z 12 turnirji in velikim finalom v prestolnici, je bil v vseh slovenskih regijah med ljudmi prisoten več kot pol leta. Na Facebooku smo prejeli dober in velik odziv, saj smo imeli več kot 1.355.000 prikazov na Facebooku (ali skoraj 2x povprečnemu slovenskemu uporabniku), banner je videla vsaj polovica slovenskih uporabnikov spleta, na spletno stran siolpokal.si pa smo pripeljali skoraj 50.000 obiskovalcev.