ITAK novinarski dogodek

Mobitel


Za naročnika Telekom Slovenije d.d., smo konec meseca maja pripravili inovativno druženje za medije in relevantne predstavnike ITAK generacije, ob lansiranju prenovljenih ITAK paketov, aplikacije ITAK Plejs in svežem TV spotu v skladu s kretivnim sloganom

Generacijsko začinjeno popoldansko druženje, je na urbani lokaciji (hengarnica Brooklyn) v ospredje postavilo ITAK smernice in vrednote, ki jih je voditeljica dogodka Ula Furlan, povzela z ITAK manifestom:

Tukaj ne stojim zato, ker bi bila več kot kdorkoli drug.

Tukaj stojim kot predstavnica ITAK generacije, zato, ker verjamem.

Verjamem v svet, kjer zmaga moč argumentov.
V svet, kjer je vsak glas lahko uslišan in ne utišan.

V svet, kjer ti sodijo samo tisti, ki so kdaj hodili v tvojih čevljih.
V svet, kjer nas je več takih, ki vidimo rešitve kot takih, ki vidijo probleme.

Kjer zmaga strast do ustvarjanja in ne strast do zaviranja.


Kjer se besedi ljubezen ne posmehujemo, ampak jo živimo.


V svet, kjer prihodnost pripada tistim, ki si upajo. Nam. ITAK generaciji.

Zapomnite si: “To je naš čas in to so naša pravila! Ustvarjamo jih sami, sledite jim!”

Druženje revulocionarno navdihnjene generacije so popestrili govorci ter simpatični promotorji, ki so poskrbeli za pestro predstavitev ponudbe ter storitev znotraj brandiranega demo kotička.