Tvoj čas, tvoja pravila. Itak

Telekom Slovenije


Z glasnim topotom allstark, vzkliki parol in visoko dvignjenimi zastavami se je Itak, blagovna znamka za mlade Telekoma Slovenije, pognal v novo kampanjo.

TV oglas zajema duh časa, v katerem odrašča Itak generacija. In velik del tega časa so tudi stebri avtoritete, s katerimi se mladi vsakodnevno soočajo. S tem, ko so jih vključili v kampanjo so jih želeli demistificirati in mlade pozvati k temu, da ne polagajo svoje usode v roke omenjenih skupin, ampak sami prevzamejo odgovornost za svojo prihodnost.

Poleg relevantnega imidž sporočila, so na ponudbeni ravni uvedli veliko novosti. Osvežili so pakete Džabest, ponudbo naprednih mobitelov in razširili portfelj inovativnih storitev z aplikacijo Itak Plejs.

Kampanja obsega širok spekter orodij, zaznamuje pa jo tudi prenova celostne grafične podobe in predvsem motiviranje mladih, da poskrbijo za svojo prihodnost. Prva priložnost je prišla že s samim snemanjem TV oglasa, saj so castingi potekali v okviru projekta Itak Job, ki mladim že drugo leto uspešno ustvarja priložnosti za pridobivanje priložnostnih del in zaposlitev.