Zasnova komunikacije sirov z označbo višje kakovosti

Mlekarna Celeia


Za Mlekarno Celeia smo zasnovali triletno integrirano tržno-komunikacijsko strategijo za osveščanje o označbi višje kakovosti in promocijo sirov Zelene doline, nosilcev označbe višje kakovosti.

Ustvarili smo TV oglasa in promocijski brošuri ter projekt podprli s celovito strategijo upravljanja odnosov z mediji v obliki okroglih miz s strokovnjaki, natečajev in dogodkov za slovenske vrtce in šole ter advertorialov. Skrivnosti kakovosti se ohranjajo v sirih iz Zelenih dolin. Tako smo zapeljali sporočilo oglasov, ki popeljeta skozi zgodbo prenašanja skrivnosti okusa sirov Mlekarne Celeia z označbo višje kakovosti. Z njo se lahko ponašajo le pridelki in živila, ki so bolj kakovostni od pridelkov in živil iste vrste, Mlekarna Celeia pa je edina slovenska mlekarna z izdelki s to označbo. Siri Zelene doline so visoko kakovostni zaradi načina predelave, ki ne vsebuje konzervansov, hkrati pa jih odlikuje 100 % mleko izključno slovenskega izvora in certifikat Brez GSO. Na okrogli mizi Višja kakovost in varnost hrane pa smo s strokovnjaki osveščali o višji kakovosti pridelkov in živil, varnosti hrane, domačem poreklu, kontroli in certificiranju shem kakovosti ter sirih, nosilcih označbe višje kakovosti.