Cockta digital

Droga kolinska / Atlantic grupa


Ciljni skupini mladih smo legendarno pijačo predstavili na nepričakovan način in jim ponudili priložnost, da preizkusijo svoje igralske talente, soustvarijo novo Cocktino zgodbo in si v vlogi vampirjev in vampirk iz Cocktine spletne nadaljevanke Nevergree

Natečaj za sodelovaje v spletni nadaljevanki smo komunicirali prek spletnih orodij (spletna stran www.cockta.eu, Cockta FB profil, FB oglasi) in uličnih promocij, organizirali pa smo tudi dve avdiciji, kjer so mladi poskušali v živo prepričati žirijo, da so prav oni primerni za vlogo enega od vampirjev. V enem mesecu, kolikor je trajal natečaj, se je na avdicije prijavilo kar 409 mladih iz cele regije, od tega kar 118 iz Slovenije. Izbranih šest je dobilo enkratno priložnost snemati vampirsko sago s profesionalno produkcijsko ekipo, posneto nadaljevanko v 10 delih pa smo nato tedensko objavljali na Cockta YouTube kanalu, spletni strani in FB profilu. Hkrati je potekala tudi komunikacijska kampanja s sloganom »Vedno živa«, ki je po eni strani delovala kot napovednik spletne nadaljevanje Nevergeen, po drugi strani pa je pomagala graditi zgodbo Cockte.