Gorenjka sladka sporočila

Žito


Kako lahko vsaka čokolada postane glasnik? Z Gorenjkinimi sladkami sporočili! Uporabnikom smo omogočili, da pošljejo personalizirano sladko sporočilo preko čokolade.

erklasične oglaševalske tehnike ne bi imele nobene možnosti proti velikim proračunom Milke, smo se projekta lotili z drugega zornega kota: čokolade, ki je od nekdaj gravirana z besedami in logotipi. Ali ne bi bilo super, če bi lahko svoje besede zapisali na vsako čokolado, omogočili uporabnikom izdelavo čokolade s personaliziranimi sporočili, in to v realnem času ... Tako smo se sestali z inženirji in razvili tiskalnik za tiskanje na čokolado, ki je temeljil na tehnologiji laserskega graviranja. Čokolada je sama postala medij in izmenjava osebnih čokoladnih sporočil je tako mogoča prek vseh interaktivnih kanalov, ki jih ljudje običajno uporabljajo (dogodki, splet, radio, prireditve, poštne storitve, ...). Klasično oglaševanje ni bilo več potrebno. Vsaka gravirana čokolada Gorenjka s sladkim sporočilom je postal glasnik jedra blagovne znamke.

Za kampanjo smo prejeli nagrado Veliki Sempler za najboljšo medijsko strategijo leta in nagrado Zlati Sempler za inovativno uporabo komunikacijskega kanala.