Ave - Čas za najboljše

Panvita d.d.


Akcija za produktne novosti podznamke AVE GRILL je le ena izmed mnogih v zasnovani triletni strategiji, kjer bo ključno vlogo imela družina Gurman.

Z namenom povečati prepoznavnost BZ Ave in njenih podznamk ter graditi na percepciji kakovosti, smo pripravili triletno strategijo, ki na kreativnem polju v ospredje postavlja druženje ob mesnih dobrotah družine Gurman. Družina Gurman je posebna predvsem zaradi svojevrstne medsebojne komunikacije, in sicer uporabljajo svojstven »mesni sleng«: “Niti pod ražnjič!”, “Meso ni voda!”, “Pleska, pleska!”, “Ne kobasaj!”.
Prva akcija je bila pripravljena za podznamko AVE GRILL in predstavlja produktne novosti: Leskovačke dobrote in Piščančji žar. Člani družine Gurman nastopajo v TV spotu, na prodajnih mestih ter na spletu. Na Facebook strani AVE izziv se lahko ljubitelji žar dobrot v Piknikvizu https://apps.facebook.com/piknikviz/ potegujejo za naziv Piknikralja oz. Piknikraljice ter za pomladne nagrade, s katerimi si bodo lahko pričarali zabavno in okusno kosilo v naravi.