SiOL XMAS

Telekom Slovenije


Siol je v prednovoletnem času za nove naročnike pripravil dve zanimivi akcijski ponudbi, vendar se potrošnik lahko odloči le za eno. Kampanjo je pospremila zabavna serija TV oglasov.

SiOL je v prednovoletnem času pripravil dve privlačni ponudbi, med katerima se lahko odločajo novi naročniki. Na eni strani gre za 50 % popust na pakete TopTrio in na drugi strani za ugodno ponudbo izdelkov, dostopnih že za 1 evro. Ugodna ponudba izdelkov je tudi osrednja točka serije TV oglasov, ki na različne zabavne načine predstavijo ponudbo. Televizija (ki jo v SiOLovi ponudbi lahko dobimo že za 1 evro) v televizijskih oglasih postane plačilno sredstvo za kavo oz. obisk vrtiljaka, nagrada za uličnega glasbenika in celo orodje za žreb v rokah nogometnega sodnika.
Poleg televizijskih oglasov so uporabljena tudi ostala oglaševalska orodja, vsem oglasom pa je skupna dvojnost ponudbe, ki je že na prvi pogled jasno vidna, torej ali popust na pakete, ali ugodni izdelki.