Sveta vladar - Rimaj z Zlatkom!

Nova KBM


Kampanja Rimaj z Zlatkom je mlade uporabnike pozvala k soustvarjanju pesmi Sveta vladar, skozi katero so lahko izrazili svoje poglede na življenje.

Za Novo KBM smo pripravili kampanjo usmerjeno na mlade uporabnike bančnih storitev. V kampanji smo se osredotočili predvsem na neposredno vključitev mladih v komunikacijo blagovne znamke, s katero smo želeli ustvariti emocionalno vez s samo znamko in dvigniti njeno prepoznavnost. Skozi celotno kampanjo smo mlade nagovarjali v urbani, mladostniški in ulični estetiki ter jim s tem še dodatno približali akcijo in blagovno znamko. Za takšno kampanjo smo se odločili, ker nam je glavni izziv predstavljalo predvsem dejstvo, da mladi o bančnih storitvah samoiniciativno ne iščejo informacij, saj jim ne pripisujejo velikega pomena v njihovih življenjih in jih zato ne zanimajo.

Kampanja je bazirala na družbenih medijih, mlade pa smo povabili, da s priljubljenim slovenskim raperjem Zlatkom soustvarijo pesem na temo Več od lajfa, ki je tudi slogan znamke Sveta vladar in tako izrazijo svoje občutke in poglede na življenje oz. glasno povejo, kaj jim v življenju največ pomeni. Kreativna izvedba kampanje je temeljila na Facebook aplikaciji Rimaj z Zlatkom, skozi katero je potekal natečaj soustvarjanja pesmi Več od lajfa. Zlatko je napisal refren in dve vrstici za vsako kitico pesmi, uporabniki pa so s svojimi idejami nadgradili rime priljubljenega raperja in tako so skupaj ustvarili novo uspešnico. V petih tednih je akcija privabila več kot 2500 uporabnikov aplikacije in novih oboževalcev na Facebooku, video uspešnica pa je bil na spletu predvajana več kot 900 000 krat. Komad je bil izglasovan tudi za popevko tedna na Valu 202, kar je pomenilo več kot milijon poslušanj.

Kampanja Rimaj z Zlatkom je izredno uspešna tudi na tekmovanjih, saj je prejela že veliko nagrad tako doma, kot tudi v tujini. Med drugim je prejela nagrade zlati Midas, zlati Sempler in bronastega Effija. Znamka Nova KBM pa je s to kampanjo na Effiejih postala znamka leta. Na 22. Slovenskem oglaševalskem festivalu je kampanja prejela tri velike nagrade ter dve zlati nagradi, pesem Več od lajfa pa je bila izbrana za najboljšo avtorsko pesem v oglaševanju. Kampanja je bila izbrana tudi med 25 najboljšimi v celotni regiji ter bila nominirana na European Excellence Awards.