Vodstvo

Uprava:

Primož Pusar

Primož Pusar, partner in predsednik uprave

Pristop Skupino vodi od leta 2007; od takrat je podjetje pomembno razvilo področja strateškega poslovnega svetovanja, kar je Pristopovemu razvoju dodalo novo dimenzijo integriranih znanj, s pomočjo katerih za naročnike ustvarja dodano vrednost na področjih trženjskega, korporativnega in digitalnega upravljanja komunikacij. Na področju korporativnega in trženjskega svetovanja Primož Pusar sodeluje z najbolj priznanimi domačimi in mednarodnimi naročniki.

Aleš Razpet

Aleš Razpet, partner in član uprave

Sodi med vodilne strokovnjake na področju upravljanja sprememb in kriznega komuniciranja. Ima prek dvajset let izkušenj s svetovanjem vodilnim podjetjem na področjih telekomunikacij, bančništva, financ, trgovine ... Je avtor številnih strokovnih prispevkov o korporativnem komuniciranju, odnosih z javnostmi in medijskem upravljanju.

Širša uprava:

Ula Spindler

Ula Spindler, partnerka

Izvršna direktorica za kakovost in upravljanje naročnikov Pristop Skupine, direktorica Pristop Entertainment in direktorica Black Pony Entertainment Group. Ima več kot 15 let izkušenj na področju upravljanja trženjskih in korporativnih komunikacij ter poslovnega svetovanja. Zadnja leta veliko svoje energije usmerja v razvoj področja zabave in upravljanja ter organizacije dogodkov.

Ula Spindler

Sašo Dimitrievski, partner in v. d. Renderspace

Ima več kot 15 let svetovalskih izkušenj na področju strateškega tržnega komuniciranja, interaktivnega marketinga ter razvoja novosti na trgu. Specializiran je za področje telekomunikacij in informacijske tehnologije ter za distribucijo platform za vsebinski digitalni marketing.

Aljoša Bagola

Aljoša Bagola, partner in izvršni kreativni direktor Pristop Creative

Za svoje delo je prejel prek 100 nagrad in priznanj na uveljavljenih domačih in mednarodnih festivalih (Slovenski oglaševalski festival, Magdalena, Golden Drum, Epica, New York Festival, Cresta, Eurobest, AdPrint Festival …). Leta 2002 je bil na Slovenskem oglaševalskem festivalu izbran za najboljšega mladega kreativca, na podlagi česar je zastopal Slovenijo na mednarodnem oglaševalskem festivalu v Cannesu. S Fakulteto za družbene vede Univerze v Ljubljani kot predavatelj sodeluje pri predmetu Medijski praktikum (Oglaševanje in dizajn).

Barbara Modic

Barbara Modic, direktorica Pristop Media

Ima 15 let izkušenj na področju komuniciranja, medijskega zakupa in načrtovanja. Pri snovanju medijskih strategij sodeluje z uveljavljenimi slovenskimi in mednarodnimi podjetji, pri čemer skrbi tudi za razvoj oglaševalskega spleta ter spremljanje rezultatov učinkovitosti na celotni paleti kontaktnih točk.

Lovro Gruden

Lovro Gruden, direktor Indigo

Lovro Gruden je poklicno pot začel kot analitik v družbi za upravljanje premoženja, nadaljeval kot poslovno-finančni analitik in svetovalec v telekomunikacijski industriji, nato pa v globalni svetovalni družbi A. T. Kearney. Leta 2014 se je pridružil oddelku poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer je strateško upravljal projekte, povezane z optimizacijo organizacije in procesov, poslovno inteligenco, strategijami vstopa na trg, poslovnimi strategijami, programi zvestobe ter podpore pri implementaciji orodij za informacijsko tehnologijo. Leta 2017 je prevzel mesto direktorja in vodenje družbe.

Matej Klepec

Matej Klepec, direktor D´Agency

Matej Klepec, direktor Digitalne agencije, je več kot 15 let aktiven v načrtovanju marketinško-komunikacijskih strategij, v zadnjih 8 letih pa se je usmeril na področje uvajanja novih rešitev na področju digitalnega marketinga. Pogosto izpostavljen kot samozavesten, pronicljiv in vztrajen realizator idej, je usmerjen v rešitve in deluje kot motivator prodornega, 25 članskega, multi-disciplinarnega kolektiva. Ekipo je organiziral v smeri nekonvencionalnega načina opravljanja marketinških storitev na digitalnih platformah, ki vsakič znova sledi alternativnim načinom razmišljanja. Skozi kariero ostaja zvest vizionarskemu in ne reakcionarnemu načinu razmišljanja. Deluje globalno in odličnost gradi s prepoznavnimi in kvalitetnimi naročniki. Ob dobrem poznavanju globalnega digitalnega sveta in njegovih zakonitosti sledi odločenosti, da je cilj, kljub evoluciji digitala, še vedno isti: ponesti sporočilo do končne ciljne skupine; izkoriščajoč vse digitalne kanale.