Novice

Osvojili smo veliki Sempler in tri zlate Semplerje

Za projekta za Žito in Novo KBM smo prejeli najvišji priznanji medijske stroke.

Na 14. seminarju medijskih trendov SEMPL, ki je 29. in 30. novembra 2012 potekal v Portorožu, smo za odličnost v snovanju medijskih akcij v tekmovanju Sempler za svoje projekte prejeli kar štiri odličja. Med njimi je bil tudi veliki Sempler za najboljšo medijsko strategijo leta.

Veliki in zlati Sempler je prejela kampanja Gorenjkina sladka sporočila, ki smo jo zasnovali za naročnika Žito. Zlati Sempler smo prejeli tudi v kategoriji za najboljšo izrabo digitalnega okolja, in sicer za kampanjo Več od lajfa - Rimaj z Zlatkom, ki smo jo zasovali za Novo KBM. V obeh projektih so sodelovali strokovnjaki Pristopa, Pristop Media in Renderspace.

Poleg tega je Pristop Media zlati Sempler osvojila tudi skupaj z agencijo Publicis, in sicer za kampanjo Pripravljeni na jutr« za naročnika Nova KBM v kategoriji strateška uporaba medijskega spleta.

SEMPL je letos potekal pod naslovom GET CLOSER (Poveži se), osrednja tema pa je izhajala iz ideje, da sta družbeni napredek in izhod iz krize dosegljiva samo z iskanjem svežih idej ter z razvojem novih tehnoloških in poslovnih rešitev.