Novice

Knjiga Kultura in odnosi z javnostmi odpira vprašanja o odnosu med kulturo in komuniciranjem

Predstavitev knjige je potekala včeraj v organizaciji Pristopa in Slovenskega društva za odnose z javnostmi.

Sourednik in soavtor knjige dr. Dejan Verčič, sicer pa soustanovitelj Pristopa, je ob predstavitvi knjige, ki je potekala na Fakulteti za družbene vede, povedal, da je knjiga pomembna prav zato, ker se danes vsi skupaj vedno bolj zavedamo kulturne umeščenosti vsakršnega komuniciranja: »Kultura je po eni strani okolje, v katerem komuniciramo, po drugi strani pa ta isti prostor s tem istim komuniciranjem soustvarjamo. Pa tudi na organizacije in poklice lahko gledamo skozi prizmo kulture in v tem smislu govorimo o korporativni kulturi.«

V razpravi sta svoje izkušnje s področja komuniciranja in različnih pristopih do posameznih kultur delila tudi prof. dr. Aleš Debeljak, soavtor knjige, sicer pa redni profesor in sodelavec Centra za proučevanje kulture in religije, pesnik in esejist ter Janez Škrabec, ustanovitelj in direktor podjetja Riko, znan kot mecen, pokrovitelj in donator ter aktivni podjetnik na tujih, predvsem rusko govorečih trgih.