Novice

Pristopu dve nagradi na festivalu kreativnosti v Budvi

Na festivalu kreativnosti FORFEST, ki je med 19. in 21. aprilom potekal v Budvi, sta bili nagrajeni tudi dve Pristopovi deli.

Prvo nagrado je v kategoriji tiskanih oglasov prejel oglas »Open Air Jazz Cerkno« za Festival Cerkno, v kategoriji celostnih oglaševalskih akcij pa smo drugo nagrado prejeli za kampanjo »Cockta Nevergreen«.

V tekmovalni del festivala je bilo prijavljenih 107 del iz osmih držav, ocenjevala jih je žirija, ki jo je vodil Ivo Laurenčić iz Idea Plus Skopje, poleg njega so bili v njej še Davor Bruketa iz Bruketa & Žinić OM Zagreb, Bojan Hadžihalilović iz Fabrike Sarajevo, Jernej Repovš iz Studia Marketing JWT Ljubljana in Ivan Stanković iz Communis DDB Beograd.

Na festivalu so se zbrali strokovnjaki s področja marketinga in oglaševanja ter kreativni direktorji iz vseh držav nekdanje Jugoslavije.