Novice

Pristop osvojil 2. mesto na letošnjem SOF-u

Na 21. Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki je med 28. in 30. marcem potekal v Portorožu, je Pristop zasedel drugo mesto.

Prav tako kot na osvojene nagrade smo lahko ponosni na uspešno izvedeni Pristop Talk Show, v okviru katerega je Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor Pristopa, gostil Jamesa Whatleya, ki je Senior Associate Director londonske agencije, ki je del Ogilvy Public Relations Worldwide. Tema Pristop Talk Showa je bil word-of-mouth marketing, med udeleženci festivala pa je naletel na odličen odziv.

Ob tem je Barbara Modic, direktorica Pristop Media, na velikem odru SOF vodila pogovor z Neilom Eddlestonom (JCDecaux OneWorld) na temo trendov na področju medijskih raziskav, Renderspace je skrbel za festivalsko spletno stran, odgovorni pa smo bili tudi za podporo odnosov z javnostmi festivala.

Veliki nagradi (Grand Prix) za najboljše delo v posamezni tekmovalni skupini smo prejeli za tiskani oglas Open Air Jazz Cerkno (naročnik: Zavod Gabrijel Fest Cerkno) in radijska oglasa RollingStones in Che Guevara (naročnik: Žito).

Za svoja dela smo prejeli tudi 8 srebrnih priznanj.