Novice

Pristop barva najbolje

Kampanja »Barvajte več.« prejela nagrado Outstanding

Europlakat, ponudnik storitev zunanjega oglaševanja, je v sredo, 29. februarja, prvič podelil nagrade Outstanding.

Europlakat bo z nagradami Outstanding odslej vsako leto nagrajeval tista kreativna dela, ki bodo na področju zunanjega oglaševanja izstopala. Nagrade se podeljujejo v petih različnih kategorijah, in sicer billboard, citylight, metrolight, innovative (vsi formati, pri katerih je bil medij uporabljen na drugačen, inovativen način) ter komunikacijske akcije obveščanja in ozaveščanja.

V kategoriji »metrolight« je prvo nagrado prejela Pristopova akcija »Barvajte več.«, ki smo jo zasnovali za blagovno znamko Jupol, podjetja JUB, nastarejšega proizvajalca zidnih barv v Sloveniji.

V sedemčlanski žiriji, ki so jo sestavljali predstavniki agencij in oglaševalcev, je bil tudi naš kreativni direktor, Blaž Vuk.