Novice

Pristop je (p)ostal Agencija leta!

V eni najprepričljivejših zmag v zgodovini festivala smo osvojili kar deset od enajstih podeljenih Velikih nagrad.

V skupini celostne komunikacijske akcije in skupini film je naša agencija slavila z akcijo »Ne objavi, kar te lahko gnjavi« za Itak, blagovno znamko za mlade Telekoma Slovenije. V skupini celostne digitalne akcije in skupini oznamčene ali ustvarjene vsebine smo bili najbolj prepričljivi z akcijo »Gladko bančništvo« Nove KBM, med inovativnimi rešitvami je zmagala akcija »Markovec« za blagovno znamko Donat naročnika Atlantic Grupa. V skupini neposredno komuniciranje je bilo najboljše delo akcija »Zeleno srce«, ki smo jo zasnovali za Mestno občine Ljubljana, v skupini digitalno komuniciranje pa »Virtualni poleti Planica 2015« Zavarovalnice Triglav. Pristop je veliko nagrado prejel tudi v skupini tiskani oglasi in plakati za serijo del »Ladja« in »Stena«, ki smo ju zasnovali za Festival migrantskega filma, v skupini ambientalno oglaševanje pa za akcijo za Mini teater »Gledališče v prtljažniku« in v letos novi tekmovalni skupini Družbeno dobro za projekt »Botrstvo« naročnika ZPM Ljubljana Moste-Polje in Vala 202.

Izvršni kreativni direktor Aljoša Bagola je laskavi naziv pospremil z naslednjimi besedami: "Festivali kot je SOF niso pomembni samo za to, da si podelimo nagrade in obrusimo strokovnost, ampak predvsem za to, da ohranjamo zaupanje v tiste ideje, ki si sploh zaslužijo naziv oglasi. Oglasi morajo namreč biti zgodbe, ne prodajna obvestila. Zato hvala našim naročnikom za zaupanje in iskrene čestitke naši ekipi kot tudi ostalim agencijam, ki se vsak dan trudijo za to, da naša stroka ohranja pravo smer."

Pristop je na letošnjem jubilejnem 25. Slovenskem oglaševalskem festivalu v skupnem seštevku za nagrajena dela tako osvojil rekordnih 258 točk in že četrtič zapored postal Agencija leta. Več na http://www.sof.si.