Novice

Pristopu dve OUTSTANDING nagradi za presežke v zunanjem oglaševanju

V kar treh OUTSTANDING kategorijah so se Pristopova dela uvrstila med nominirance, dva pa sta prejela tudi nagrado za najboljše de

Tekmovanje, katerega pobudnik je družba Europlakat, išče zmagovalce v petih kategorijah: BILLBOARD, CITY LIGHT, METROLIGHT, INNOVATE IN OBVEŠČANJE IN OZAVEŠČANJE. Žirijo je letos vodil Mitja Tuškej, partner in marketinški strateg v agenciji Formitas, v njej pa so bili še David Kušanić, Tamara Glavina Knafelc, Zoran Bedrač, Gregor Žakelj, Petja Montanez in Robert Križmančič.
Za Billboard Itak »Ne objavi, kar te lahko gnjavi« si je Pristop prislužil nominacijo. Še bolj opazna in izstopajoča pa sta bila Citylight za Donat Mg, ki je prejel 1. nagrado v svoji kategoriji, s prvim mestom pa je bil nagrajen tudi Metrolight za Itak »Ne objavi, kar te lahko gnjavi«.