Novice

Pristopu tretjina zlatih torpedov

Na tekmovanju Sempler za najboljše medijske strategije je Pristop prejel kar tri od devetih zlatih Semplerjev.

Devetčlanska mednarodna žirija je izmed vseh prijavljenih del izbrala 34 finalistov v devetih tekmovalnih kategorijah. Med letošnjimi finalisti so se za 9 prestižnih zlatih Semplerjev in veliki Sempler potegovale kampanje iz Slovenije, Hrvaške in Srbije.

Naši zlati Semplerji:

  • Itak Power of Words Plug-in - Spletni vtičnik Itak Moč Besed (za Telekom Slovenije) v kategoriji Best use of the digital world - Najboljša izraba digitalnega okolja
  • Power of Words - Moč besed (s Pristop Medio za Telekom Slovenije) v kategoriji Best social media campaign – Najboljša akcija na družbenih omrežjih
  • The Trunk Theater - Gledališče v prtljažniku (za Mini teater) v kategoriji Best new media / media format - Najboljši novi medij/medijski format