Novice

Pristop z dvema finalistoma na Epica Awards

S serijo oglasov Cockta Hard Times in plakatom Projections of reality / Boat smo se uvrstili med finaliste Epica Awards.

Gre za edine nagrade, ki jih podeljuje žirija medijskih strokovnjakov ter urednikov in novinarjev, ki pokrivajo komunikacijsko industrijo.

Serijo tiskanih oglasov Cockta Hard Times je Pristop zasnoval za Atlantic Grupo, plakat Projections of reality / Boat pa kot del serije plakatov za Festival migrantskega filma.

"Zaradi avtentičnosti sem oglase natipkal na star jugoslovanski pisalni stroj. Pri tem sem ugotovil, da je kljub pomanjkanju, s katerim se na duhovit način ukvarjajo oglasi, bil včasih luksuz to, da je čas tekel veliko počasneje,” razlaga izvršni kreativni direktor Aljoša Bagola, ki je zasnoval in oblikoval serijo oglasov Cockta Hard Times.

Plakat Projections of reality / Boat, ki sta ga upodobila art direktorica na Pristopu Martina Kokovnik Hakl in kreativec Drago Mlakar, pa govori zgodbe o upanju in neznanih poteh. Skozi igro svetlobe in sence upodablja različne projekcije realnosti in riše kontrast med negativnim medijskim upodabljanjem migracij in pozitivnim iskanjem rešitev beguncev. "Zgodba plakata govori o ovirah, ki jih morajo na poti do boljšega življenja premagati migranti. Svetloba, ki pronica na ladjo, pa pomeni novo upanje. Vodi v prihodnost, ki ji v tem trenutku (še) ne vidimo obraza," pojasnjuje Martina Kokovnik Hakl.

Finalisti Epica Awards so na ogled tukaj, zmagovalci pa bodo znani 19. in 20. novembra.