Novice

Pristop je najuspešnejša agencija festivala Digital Communication Awards

Številne kampanje, ki smo jih zasnovali z naročniki, so prejele prestižne mednarodne nagrade in slavile v treh evropskih mestih.

Za nami je nadvse uspešen teden. V Berlinu smo prejeli tri nagrade Digital Communication Awards, ki posebej izpostavljajo izjemne dosežke na področju spletnega komuniciranja, in s tem postali najbolj nagrajevana agencija festivala. »V Berlinu smo tekmovali v konkurenci najmočnejših blagovnih znamk na svetu, skupaj z multinacionalkami in največjimi korporativnimi imeni. Na oder smo odšli kar trikrat, za kar se zahvaljujemo tudi našim naročnikom, ki nam zaupajo in verjamejo, da so naše ideje vredne realizacije. Osebno me najbolj veseli, da so naša dela prepoznali tudi na evropskem »bojišču«, kar je potrditev in velik zagon za vse Pristopovce izjemne uspehe komentira Ana Putrih, direktorica tržnega komuniciranja na Pristopu.

V Rovinju je žirija nagrad SoMo Borac za najboljša digitalna dela iz regije nagradila pet naših kampanj ter Jerneju Špendetu, našemu digitalnemu strategu, podelila naziv Digitalec leta: »Zagotovo sem zelo počaščen, da je žirija opazila in prepoznala projekte, ki smo jih zasnovali v zadnjem letu. Digitalci postajajo pomemben kader pri ustvarjanju zgodb, zato je uvedba nove kategorije dobrodošla. Za nami je nekaj resnično zahtevnih digitalnih zgodb, zasluge zanje pa nosi širša ekipa. Načrtovanje in izvedba sta zahtevala veliko število različnih znanj, ki so jih prispevali tudi programerji, accounti, kreativci in grafični oblikovalci, ki so projekte uspešno vizualizirali in osmislili z zgodbo, atraktivno tudi za širšo javnost

Na POMP Forumu, eni izmed največjih mednarodnih konferenc s področja vsebinskega marketinga v jugovzhodni Evropi, pa smo s POMP nagrado slavili z najboljšim medijem internega komuniciranja.

Nagrade po festivalih

Mednarodna komunikacijska nagrada na področju odnosov z javnostmi in spletnega komuniciranja The Digital Communication Awards 2015:

  • kategorija Vsebinski marketing: Živim lajf (Nova KBM)
  • kategorija Spletni dogodki in komunikacija v živo: Virtualni poleti Planica 2015 (Zavarovalnica Triglav; skupaj z Art Rebel 9)
  • kategorija Družbena omrežja: Itak Moč besed (Telekom Slovenije)

Nagrada SoMo Borac za najboljša digitalna dela iz regije:

  • kategorija Somo Tech: Virtualni poleti Planica 2015 (Zavarovalnica Triglav; skupaj z Art Rebel 9)
  • kategorija Somo Tech: finalist Kocka (Bramac)
  • kategorija Somo Tech: finalist Vtičnik Moč besed (Itak, Telekom Slovenije)
  • kategorija Somo Content: finalist Živim lajf / Teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM)
  • kategorija Digitalni mix: finalist Moč besed (Govori ljubezen) (Telekom Slovenije)

Balcannes:

  • Živim lajf / Teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM) uvrščen med 25 najboljših regijskih del

POMP nagrada za najboljša dela s področja vsebinskega marketinga v Sloveniji:

  • kategorija Najboljši medij internega komuniciranja: Fresheller (Pristop)