Novice

Štiri Pristopove kampanje v ožjem izboru The Digital Communication Awards 2015

Mednarodna strokovna javnost je znova prepoznala strokovnost kampanj in strateškega spletnega komuniciranja Pristopa.

V ožji izbor za mednarodno komunikacijsko nagrado na področju odnosov z javnostmi in spletnega komuniciranja The Digital Communication Awards 2015 so se uvrstili štirje projekti, ki jih je Pristop zasnoval skupaj s svojimi naročniki, eden od njih pa je tudi plod uspešnega sodelovanja z Art Rebel 9.

Kampanja Živim lajf / Teden skozi Zlatkove očiza Novo KBM se je uvrstila v ožji izbor v kategorijah strategija leta in vsebinski marketing. Kampanja Itak Govori ljubezen za znamko Itak Telekoma Slovenije je v ožjem izboru v kategoriji vsebinski marketing, Itak Moč besed, prav tako za znamko Itak Telekoma Slovenije, pa v ožjem izboru v kategoriji družbenih omrežij. Kampanja Virtualni poleti Planica 2015, ki sta jo za Zavarovalnico Triglav zasnovala Pristop in Art Rebel 9, pa se je uvrstila v ožji izbor v kategoriji spletni dogodki in komunikacija v živo.

The Digital Communication Awards 2015 je prva nagrada na področju odnosov z javnostmi in komuniciranja v Evropi, ki posebej izpostavlja izjemne dosežke na področju spletnega komuniciranja. Zmagovalci bodo znani 25. septembra 2015.

Več tukaj.