Novice

Upali smo si ter ponovno postali agencija leta in najbolj učinkovita agencija

Na Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) in osrednjem dogodku stroke smo premikali meje in ponovno dokazali, da si upamo.

Že tretje leto zapored smo za svoje kampanje osvojili največ točk in prestižni naziv agencija leta. Slavili smo tudi na podelitvi nagrad Effie, ko smo postali najbolj učinkovita agencija v letu 2014 (že drugič zapored) po metodologiji Effie Effectiveness Index (EEI). Nagrade Effie so prejele tudi kampanje, ki smo jih zasnovali skupaj z našimi naročniki - Mlekarno Celeia, Atlantic Grupo in Mercatorjem.

Pristop že tretjič zapored agencija leta

Za nami je 24. Slovenski oglaševalski festival, ki se je letos odvijal pod sloganom »Upaj si!«. Kot osrednji dogodek stroke, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica, je na ogled postavil impresiven zbir odličnih akcij in dobrih praks. Strokovna žirija SOF-a ni imela lahkega dela, saj se je za prestižne nagrade potegovalo kar 408 del. Pristop je s svojimi projekti zopet dokazal svojo komunikacijsko in kreativno odličnost in za oglaševalske presežke že tretje leto zapored osvojil laskavi naziv agencija leta. Naziv agencija leta smo dopolnili še s štirimi Velikimi nagradami za akcije Kocka (Bramac strešni sistemi), Itak – pogasi sovražnost (Telekom Slovenije), Maturantska obleka (Mlekarna Celeia) in Živim lajf (Nova KBM). Tudi sicer je SOF minil v znamenju Pristopa in zmag naših naročnikov. Naziv znamka leta je pripadel znamki Itak (Telekom Slovenije), oglaševalec leta pa je postala Atlantic Grupa.

Že drugič zapored najbolj učinkovita agencija

Pristopu je že drugič zapored pripadel naziv najbolj učinkovite agencije leta po Effie Effectiveness Indexu (EEI). EEI odkriva in nagrajuje najbolj učinkovite agencije, oglaševalce in blagovne znamke, tako s komunikacijskega kot poslovnega vidika, Effie nagrade pa so najbolj zaželena referenca s področja tržnega komuniciranja v Sloveniji. Pristop je kot vrhunski komunikator zbral najvišje število točk in ponovno dokazal, da svoje ideje učinkovito spreminja v realnost in jih uspešno prilagaja zastavljenim komunikacijskim, marketinškim in prodajnim ciljem. Slavili smo tudi skupaj z našimi naročniki. Mlekarni Celeia in agencijama Pristop in Pristop Media, v sodelovanju z agencijo Aragon, je pripadla zlata nagrada Effie Slovenija 2014 za akcijo Naprej k naravi in bronasta nagrada Effie Slovenija 2014 zaLansiranje blagovne znamke Oki Doki. Zelene Doline Mlekarne Celeia so prejele tudi nazivnajbolj učinkovita blagovna znamka. Atlantic Grupa in agencija Pristop, v sodelovanju z agencijama Renderspace in Valicon – trženjsko svetovanje in raziskave, smo prejeli zlato nagrado Effie Slovenija 2014 za akcijo Tudi vi potrebujete Donat Mg,Atlantic Grupa pa je prejela tudi nazivnajbolj učinkovitega oglaševalca. Mercator ter agenciji Pristop in Pristop Media pa smo za akcijo Preprosto prihranim. Pika. prejeli bronasto nagrado Effie Slovenija 2014.

SOF nagrade za najboljša dela v posameznih tekmovalnih skupinah so prejela naslednja naša dela:
Velike nagrade:
  • Itak - Pogasi sovražnost. Govori ljubezen. Telekom Slovenije (I CELOSTNE OGLAŠEVALSKE AKCIJE)
  • Živim lajf, Nova KBM (K DIGITALNE OGLAŠEVALSKE AKCIJE)
  • Kocka, Bramac strešni sistemi (F DIGITALNO KOMUNICIRANJE)
  • Maturantska obleka, Mlekarna Celeia (J USTVARJENE IN OZNAMČENE VSEBINE)
Zlato priznanje:
  • Itak - Pogasi sovražnost. Govori ljubezen. Telekom Slovenije (A FILM)
  • Itak Moč besed, Telekom Slovenije (K DIGITALNE OGLAŠEVALSKE AKCIJE)
  • Itak - Pogasi sovražnost. Govori ljubezen. - Računalnik, Telekom Slovenije (C ZUNANJE OGLAŠEVANJE)
  • Itak - Pogasi sovražnost. Govori ljubezen - Šola, Telekom Slovenije (C ZUNANJE OGLAŠEVANJE)
  • Moč besed plug in, Telekom Slovenije (F DIGITALNO KOMUNICIRANJE)
Srebrno priznanje:
  • Maturantska obleka, Mlekarna Celeia (L MEDIJI)
  • Kozarci, Porshe Slovenija (B TISKANI OGLASI)
  • Živim lajf, Nova KBM (J USTVARJENE IN OZNAMČENE VSEBINE)
  • Živim lajf, Nova KBM (I CELOSTNE OGLAŠEVALSKE AKCIJE)
  • Živim lajf, Nova KBM (L MEDIJI)
  • Živim lajf, Nova KBM (F DIGITALNO KOMUNICIRANJE)

Effie Slovenija 2014 nagrade:


Zlata nagrada:
  • Mlekarna Celeia in agenciji Pristop in Pristop Media, v sodelovanju z agencijo Aragon za akcijo Naprej k naravi
  • Atlantic Grupa in agencija Pristop, v sodelovanju z agencijama Renderspace in Valicon – trženjsko svetovanje in raziskave za akcijo Tudi vi potrebujete Donat Mg
Bronasta nagrada:
  • Mlekarna Celeia in agenciji Pristop in Pristop Media, v sodelovanju z agencijo Aragon za akcijoLansiranje blagovne znamke Oki Doki
  • Mercator in agenciji Pristop in Pristop Media za akcijo Preprosto prihranim. Pika.
Letos drugič je Effie Slovenija podelil priznanje tudi najbolj učinkovitemu oglaševalcu, agenciji in blagovni znamki po metodologiji Effie Effectiveness Index (EEI):
  • Najbolj učinkovita agencija v letu 2014 po metodologiji EEI: Pristop d.o.o.
  • Najbolj učinkovita blagovna znamka v letu 2014 po metodologiji EEI: Zelene Doline
  • Najbolj učinkoviti oglaševalec v letu 2014 po metodologiji EEI: Atlantic Grupa, d.d.

Fotografija: arhiv festivala SOF