Novice

Nagrajena Pristopova OUTSTANDING dela

Strokovno žirijo OUTSTANDING 2014 so z izvirnim kreativnim nagovorom potrošnikov prepričala tudi Pristopova dela.

Citylight za Itak Govori Ljubezen je prejel 1. nagrado OUTSTANDING za dosežke v zunanjem oglaševanju v preteklem letu, v kategoriji OUTSTANDING CITYLIGHT. Slavil je tudi v kategorijah OUTSTANDING METROLIGHT (2. mesto) in OUTSTANDING BILLBOARD (3. mesto). FructalIz sadja z največ sonca si je priboril 3. mestu v kategoriji OUTSTANDING CITYLIGHT, Cockta R-PET pa 3. mesto v kategoriji OUTSTANDING INNOVATE.

V petih tekmovalnih kategorijah tekmovanja OUTSTANDING 2014, katerega pobudnik in organizator je družba Europlakat, se je za mesto med najboljšimi potegovalo več kot 600 del, med finaliste se jih je prebilo 31. Strokovna žirija, ki ji je predsedoval Aljoša Bagola, partner in izvršni kreativni direktor Pristopa, tako ni imela lahkega dela.

Itak - Govori ljubezen (nagrada OUTSTANDING v kategoriji OUTSTANDING CITYLIGHT, 2. mesto v kategoriji OUTSTANDING METROLIGHT in 3. mesto v kategoriji OUTSTANDING BILLBOARD)

V kampanji Govori ljubezen je Itak opozarjal na kulturo odnosov v družbi ter mladim sporočal, da so pozitivna sporočila ter strpen in spoštljiv dialog veliko močnejši od negativizma, žaljivega komentiranja ali zasmehovanja. V tem duhu so bila ustvarjena tudi nagrajena dela, ki s plameni ponazarjajo sovražni govor in s prikazom posledic takih dejanj nagovarjajo, da mladi premislijo preden bruhajo ogenj. Na kakovost in prihodnost medsebojnih odnosov lahko namreč največ vplivamo prav sami. Te podobe smo pospremili še s ponudbo celovitih komunikacijskih storitev, prilagojenih potrebam mladih.

FructalIz sadja z največ sonca (3. mesto v kategoriji OUTSTANDING CITYLIGHT)

Fructal v svojem genskem zapisu nosi sodelovanje z naravo, s potrošniki in z dobavitelji. Mogočno drevo iz njegovega logotipa je sinonim za neizpodbitno kakovost in za nešteto svetlih trenutkov, katerim smo nazdravili z njihovimi sokovi. Najboljši sok pa lahko nastane le iz najboljših sestavnih, torej iz sadja z največ sonca. Kot ključno vodilo pri snovanju nagrajenega citylighta, na katerem se v temi svetlikajo sokovi, saj so iz sadja z največ sonca, sta služili drugačnost in emocionalnost. Obe vrednoti ohranjata bistvo znamke Fructal in jo z izdelki vrhunske kakovosti pozicionirata kot vodilno med ponudniki sokov v regiji.

Cockta - R-PET (3. mesto v kategoriji OUTSTANDING INNOVATE)

Z edinstveno komunikacijo je Cockta v letu 2014 nadaljevala zgodbo o unikatnosti, saj so odslej Cockta Original, Cockta Original z okusi in Cockta Easy polnjene v R-PET plastenke iz 50 % reciklirane plastike. Ljubljanske ulice smo v duhu slogana »ustvarjena drugačna«, recikliranja in upcyclinga popestrili z edinstvenimi veleplakati, s katerimi je Cockta zbirala deževnico za svoj urbani Cockta vrt, ki je zrasel v ljubljanskem nakupovalnem središču. Vodo so veleplakati zbirali z ogromnimi zelenimi slamicami (s katerimi - v njihovi manjši različici - običajno srkamo pijačo), napeljanimi do zbiralnika.