Novice

Pristopu cela flota zlatih torpedov, vključno z Grand Semplerjem

Na tekmovanju Sempl za odličnost medijskih strategij je Pristop osvojil tri od šestih nagrad in Grand Sempler.

Kampanja ZlatkoŽivim lajf / Living life je prejemnica Grand Semplerja in dveh zlatih nagrad. Kampanjo smo zasnovali za Novo KBM, v sodelovanju z Renderspace in s Pristop Medio. Zlato nagrado je prejela tudi kampanja Radio Show on the Roof za Bramac, v sodelovanju s Pristop Medio.

Žirija je prepoznala tudi odličnost drugih Pristopovih del, saj so med 26 finalistov najboljših medijskih strategij leta uvrstili še 7 Pristopovih kampanj, poleg omenjenih tudi Second prom za Mlekarno Celeia, v sodelovanju s Pristop Medio. Kampanja Zlatko – Živim lajf / Living life se je med finalisti pojavila v kar petih kategorijah (Inovativna uporaba komunikacijskega kanala, Najboljša ciljana akcija, Najboljša izkustvena akcija, Najboljša izraba digitalnega okolja in Najboljša akcija na družbenih omrežjih).

Za 12. nagrade Sempler se je na 16. konferenci medijskih trendov SEMPL potegovalo skupaj 65 del 35 različnih oglaševalcev in blagovnih znamk iz regije.