Novice

Pristop prejel nagrado SoMo Borac in se predstavil na BalCannes

Pristop je kot edina agencija iz Slovenije osvojil nagrado SoMo Borac za kampanjo Eurobasket / Good Life za Telekom Slovenije.

Na največjem in najbolj obiskanem Weekend media festivalu je Pristop kot edina agencija iz Slovenije osvojil nagrado SoMo Borac za kampanjo Eurobasket / Good Life za Telekom Slovenije. Na marketinškem dogodku Balcannes pa se je Pristopova kampanja Itak 2014 / Moč besed za Telekom Slovenije uvrstila med 25 najboljših kampanj.

Na Weekend media festivalu so se ta vikend zvrstila številna predavanja, okrogle mize, predstavitve projektov in delavnice, ki so jih soustvarili tudi Pristopovi strokovnjaki. Odvila sta se tudi težko pričakovani regijski marketinški dogodek BalCannes, na katerem agencije predstavljajo najboljše kampanje, in podelitev nagrad najboljšim digitalnim projektom iz regije, SoMo Borac.

Na BalCannes so letos prejeli rekordnih 147 prijav, Pristop pa se je s projektom Moč besed uvrstil med 25 najboljših v regiji. Nič manj zaželene niso bile SoMo Borac nagrade; od prijavljenih 135 kampanj so kipce podelili osmim projektom. Pristop je, kot edina agencija iz Slovenije, prejel nagrado v kategoriji SoMo Content (best digital content) za kampanjo Eurobasket/Good Life.